Sanalpara.com Dolandırıcı


sanal para

Sanalpara.com sitesine aylar önce alım satım yapmak için 4000 TL para yatırmıştım. Daha sonra işlem yapmaya başladım 5300 TL gibi bir rakama ulaştım ama site bakım aşamasındayken işlem yaptınız , onaylı hesap değildi hesabınız gibi nedenlerden param 4000 TL olarak hesabıma geri yansıtıldı çekmek istediğimde sistemde sıkıntı var hepsini çekemezsiniz banka bloke koyuyor hesaplarımıza 2500 TL çekin kalanı 22.02.2019 tarihinde çekersiniz dendi.

21.02.2019 (dün , 2500 tl) tarihinde çekim talebinde bulundum ve 15 dk sonra paramın bir kısmını hesabıma yatırdılar.

Bu gün kalan 1500 tl için çekim talebini sabah oluşturmama rağmen hala gelmedi sorduğumda sistemde farklı bir sorun oluştu paranızı ilerleyen günlerde vericez diyolar. 

Param aylardır ellerinde ve sus payı olarak 2500 tl sini yatırdılar gerisini yatıracaklarını söyleyip vermiyorlar aylardır parama el koydular resmen coin olarak transfer edin diyorum ona da yok diyorlar onlar yüzünden ödemelerim aksıyor.

KESİNLİKLE KULLANMANIYINIZ ZOR KAZANDIĞINIZ PARALAR BAŞKALARININ KOLAY PARASI OLMASIN!

Sanalpara.com şikayet , sanalpara.com dolandırıcı.

Comments